Onze Scouts

Sint-Bernadette (ook wel bekend als "Bernie") is een gemengde scoutsgroep voor meisjes en jongens van 6 tot 17 jaar.
Onze groep heeft 2 groepsnummers: A2149M en A2180S (1 voor de meisjes en 1 voor de jongens).
Onze groep is onderverdeeld in 8 verschillende takken (groepen) naargelang de leeftijd en het geslacht van uw kinderen.

Een klein overzicht:

• Kapoenen: Gemengde tak van 6 tot 8 jaar (1ste en 2de leerjaar)
  • Kabouters: Meisjes van 8 tot 11 jaar (3de, 4de en 5de leerjaar)
  • Welpen: Jongens van 8 tot 11 jaar (3de, 4de en 5de leerjaar)
  • Jonggidsen: Meisjes van 11 tot 14 jaar (6de leerjaar en 1ste en 2de middelbaar)
  • Jongverkenners: Jongens van 11 tot 14 jaar (6de leerjaar en 1ste en 2de middelbaar)
  • Gidsen: Jongedames van 14 tot 17 jaar (3de, 4de en 5de middelbaar)
  • Verkenners: Jongeheren van 14 tot 17 jaar (3de, 4de en 5de middelbaar)
  • Jins: Gemengde groep van 17-18 jaar (Voorbereidingsjaar leiding)

Onze "vergaderingen" gaan meestal door op zondagochtend van 9 tot 12 in onze lokalen.
Natuurlijk gaan we ook op daguitstappen, weekendjes en kampen.
Alle activiteiten worden aangekondigd in ons maandprogramma: 'De Gibersco'.

Onze lokalen - de vroegere "hoeve Hopchet" - bevinden zich over ex-café/mangerie "De Kaasboerin" en vlakbij het Ertbruggebos.
Adres: Schotensesteenweg 420, 2100 Deurne

Zin om je in te schrijven? Klik hier voor meer informatie!
Voor meer informatie kan u de groepsleiding contacteren via het contactformulier.

Bekijk Lokaal op een grotere kaart (Google Maps)

Foto Lokaalpoort