Soep- en dessertslag

Waarschuwingsbericht

Submissions for this form are closed.

Beste ouders, leden, leiding, oud leiding en sympathisanten

De jongverkenners en jonggidsen van Scouts Sint-Bernadette Deurne nodigen u van harte uit op onze jaarlijkse slag ten voordelen van onze kampen!
Dit jaar gaat zal deze doorgaan op zaterdag 27/03 van 16u-20u en op zondag 28/03 van 12u-16u

Dit jaar kunnen we door corona jammer genoeg geen croqueslag houden.
In de plaats hiervan houden we een soep en dessert slag. Zo kunnen jullie een voor en na gerechtje van ons aankopen.

Op zaterdag en zondag kunnen jullie je bestelling komen ophalen op het lokaal (Schotensesteenweg 420).
Of je kan er voor kiezen dat we deze komen leveren. Dit is wel pas mogelijk bij een bestelling vanaf 30 euro en enkel in Deurne, Wijnegem, Schoten en Merksem.
Voor een levering in Deurne vragen we 1 euro extra en voor een levering in Wijnegem, Schoten of Merksem 2 euro.